Restitutie- en retourbeleid
Overzicht
Er kan altijd iets niet naar wens zijn mbt de geleverde producten. De klant wordt verondersteld de producten na ontvangst onmiddellijk nauwkeurig te inspecteren. Elk mogelijk probleem in verband met kwaliteit, aard, aantal of niet conforme levering moet onmiddellijk na levering worden gemeld aan de verkoper en dit op straffe van verval van elk recht dienaangaande. Gelieve dus met ons contact op te nemen op info@koffie-verheyen.be of 03/324.09.19. We zoeken samen naar een oplossing en indien nodig ruilen we of halen we de goederen op.
De consument heeft het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen, tenzij anders bepaald, zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen, gegeven dat het herroepingsrecht van toepassing is op het door de klant bestelde goed of dienst. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet de klant, de verkoper via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) tijdig op de hoogte stellen van zijn beslissing de overeenkomst te herroepen. De klant moet de goederen onmiddellijk terugzenden of overhandigen na zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de klant tenzij anders overeengekomen.
Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, wordt het recht behouden om de klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering. Enkel artikelen die zich in de originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.
Hulp nodig?
Voor vragen over restituties en retourneringen kunt u contact met ons opnemen via info@koffie-verheyen.be.